Er vandaag een heel traject moest vervallen wegens wegwerkzaamheden?
Dat de wegzetters van de controlebordjes inmiddels niet meer 48 uur, maar 24 uur vooruit rijden?
Dat Peter Rovers een korte nachtrust had van maar vier uurtjes?
Dat Bart den Hartog afgelopen nacht helemaal niet geslapen heeft omdat hij samen met Joep Wanders alle tijdkaarten vannacht heeft aangepast?
Dat Peter toen tegen Bart zei: gelukkig wordt het vandaag een slaapverwekkende dag?
Dat de deelnemers daar helemaal niets van gemerkt hebben?
Dat zij alle drie er ondanks dat vandaag nog opmerkelijk vief uitzagen?
Dat de gastvrouw van het Pullman hotel vriendelijk aan een Tourklasser vroeg: kan ik u de weg wijzen?
Dat die Tourklasser toen antwoordde: had ik u maar tien uur eerder ontmoet?
Dat de marshals Fred van Weegen en Eric Versluis bij de lunch een uiterst belangrijke taak hadden?
Dat hun functie daar was kruisjes zetten en controlekaarten wegbrengen?
Dat er morgen voor de Expertklasse drie regularities op het programma staan?
Dat de Michelinkaarten van geen kant kloppen, maar o zo leuk zijn om op te rijden?
Dat we morgen meermalen de Belgisch-Nederlandse grens kruisen?
Dat de Saab van fotograaf Niko Bloemendal vakkundig gerepareerd is door de servicecrew?
Dat zijn foto’s te vinden zijn op de facebookpagina SLS Classic?
Dat morgen de traditionele rallykroket op het menu staat?
Dat het nog wel eens een heel pittige slotdag kan worden?
En dat ik daarom nu ga slapen?
Tot morgen in Scheveningen!
Fred Hak